Regler for afholdelse af arrangementer i Norddjurs Golfklubs lokaler.

Lånebetingelser – generelt

  1. Aktivt medlem af klubben
  2. Passivt medlem med mindst 1 års medlemsskab
  3. Være fyldt 18 år
  4. Arrangement kun i forbindelse med golf
  5. Arrangement for Norddjurs Golfklubs medlemmer. Medlemmer kan invitere venner fra andre golfklubber mod betaling af greenfee
  6. Anden golfklub i forbindelse med golfarrangement i Norddjurs Golfklub

Ansvar

  1. Låner har det fulde ansvar for de lånte faciliteter/inventar/service og deres anvendelse
  2. Låner er økonomisk ansvarlig for de lånte faciliteter/inventar/service etc.

Vilkår

  1. Der tages hensyn til faste arrangementer i forhold til klubbens turnerings- og arrangementskalender
  2. Der vil eventuelt være andre arrangementer samtidigt
  3. Lånet omfatter KUN det aftalte hvilket uden anden aftale er:
    Fælles opholdsrum i klubhus, toiletter, køkken, terrasse
  4. AL forplejning bestilles ved og betales til Norddjurs Golfklub ved arrangementer over 8 personer, hvis andet ikke er aftalt. (Servicering kan efter aftale tilkøbes)

Regler

  1. Ophold må kun finde sted i de lejede lokaler/områder
  2. Parkering kun på parkeringsarealet
  3. Der må IKKE medbringes egne drikkevarer

Oprydning/rengøring

  1. Låner betaler som udgangspunkt for oprydning/rengøring af de lånte lokaler/områder eller enkelte af disse. Konkret aftale afhængig af arrangementets karakter aftales ved henvendelse til sekretariat – personligt, telefonisk eller pr. mail til sekretariat@norddjursgolf.dk eller på tlf. 8648 0744.

Lån af service m.m.

Det er tilladt at benytte klubbens service, herunder grill/kaffefiltre/toiletartikler m.m.

Aflevering

Ved aflevering orienteres klubben om ødelagt inventar/service og evt. konstaterede defekter.

Oprydning og rengøring efter lån af Klubhus

Man kan ved henvendelse i sekretariatet få vejledning i betjeningen af: opvaskemaskine/kaffemaskiner/fadølsanlæg/automater/ALARM

Generelt:

  • Borde og stole skal være rengjorte og anbragt som forefundet ved udlejningens påbegyndelse
  • Gulvene i opholdsrum, køkken og toilet skal fejes, støvsuges og vaskes efter behov
  • Alt affald skal sorteres. Husk affald på toiletterne
  • Alt lys slukkes efter brug
  • Dørene lukkes til køkken og toiletter
  • Alle vinduer og døre lukkes – HUSK TERRASSEDØRE

 

Køkkenet:

  • Køkkenvask og køkkenborde rengøres
  • Komfur og ovne rengøres
  • Kaffemaskiner rengøres og slukkes efter brug
  • Alt service afvaskes og stilles på plads
  • Bestik eftertørres og glas og kopper duppes med viskestykke
  • Flasker sorteres i kasser
  • Affald sorteres i containere udenfor køkken
  • Opvaskemaskinen skal tømmes for vand – vejledning på væg bag maskine

 

Terrasse/øvrige arealer:

  • Borde og stole rengøres og anbringes som forefundet ved udlejningens påbegyndelse
  • Grill rengøres efter brug
  • Parasoller slås ned
  • Flasker sorteres i kasser
  • Affald sorteres i containere udenfor køkken

 

Er oprydning og rengøring ikke tilfredsstillende i forhold til ovenstående forbeholder klubben sig ret til at få udført de manglende ydelser på låners regning.

Da lånet af faciliteterne er gratis, forventes det naturligvis, at ovenstående betingelser overholdes. Klubhuset tilhører alle medlemmer og er derfor et fælles ansvar.