Serviceudvalget skal stå for opsamling af bolde på drivingrange og træningsarealer samt drift af bold-opsamler-bilen og klubbens udlejnings-buggies.

Det skal sikres, at der er bolde til rådighed på drivingrange,  at træningsarealerne er indbydende at  færdes på, og at vore buggies er servicerede og fremstår pæne og indbydende til udlejning.

Udvalgets opgaver kommer således alle i klubben – både medlemmer og gæster – til gode.

Bestyrelsen ønsker med nedsættelse af det nye udvalg at få struktur på løsning af opgaverne og dermed signalere, at det er vigtigt at få udført disse opgaver.

Udvalget skal samarbejde og kommunikere med manager/træner og greenkeepere, som også giver udvalget sparring, vejledning og information om opgaverne.

Udvalgsformanden deltager i to formandsmøder om året  med alle udvalgsformænd, klub i klub formænd og bestyrelsen – for information og koordinering i klubben.

Det forventes, at udvalget holder 1 – 2 udvalgsmøder om året for fordeling og koordinering af arbejdsopgaverne.

Vi håber, at mange vil give en hjælpende hånd i dette udvalg, og dermed være klubben behjælpelig med at løse opgaverne.

Jo flere der melder sig til udvalgsarbejdet desto mere overkommeligt for den enkelte.

De medlemmer, der løbende yder frivillig arbejdskraft til golfklubbens drift, inviteres hvert år i september/oktober måned til ”Tak for Hjælpen Turnering” med fine præmier og alt betalt hele dagen.

Har du spørgsmål eller umiddelbart lyst til at melde dig til udvalget,  bedes du rette henvendelse til Mads Malmmose Sørensen – personligt, på tlf. nr. 21 56 13 19 eller mail mms@norddjursgolf.dk.

 

Med venlig hilsen

Bestyrelsen